Sunday 17 February 2013

My SeM 5 LiFe - july 2011

Sem ni adalah sem akhir sblum aku g INTRA =)
hurmmm....mcm2 knangan jdik mse sem 5...n sem 5 jgk la ak break ngn pakwe aku...xde jodoh ktrang kot...ntah  la....aku dpat ase ktrang xserasi bersama...da lme pendam, sem 5 bru berani luahkan..tu pn die cam xly trima.sorry la awak..sy da xtahan dah.....
Eh..xyah la ckap sal 2..xpenting pn..ermm...kalo nk cter, mmg xabes ap yg jd msa sem 5 nie...ak letak pic smbil bebel jela....ok ??? rite !

Ni aku n housemate g mkan kt MFC Bangi..tp diba xde..g mne ntah dak tecik 2..bz je memanjang..hehe...xbez pn mkan kt cni..yg penting, ktrang ENJOY ! hik3 

Aku n erme kt Sunway pyramid...ktrang g b'5..ad laki 3 org..mlas nk ltak pic drang..hehehe

Ok...ni msa ad shooting kt MESTECH...da org bg pkai kostum free, ktrang sapu je la..tp bau die, Tuhan je tao..hehehe....

tao x, msa ni blan puasa...ad mjlis bkak puasa..ktrang ponteng g makan tutti frutti =) hik3..nkal btol....=p

Haa...ni la keje kami bler masok lab. asyik nk posing jew..yg laki 2 pn 2x5 jew...haha...

Cycling time !!! bez sgt msa nie....hurmm...g cycling ngn drang...will miss diz time =(

Wow ! ktrang g karok ngn lec kesyangan...MISS Q ! laz kuar ngn die sblm die b'gelar 'PUAN'..hik3 

Guess wat ?? ktrang ponteng klas sir Aladdin n g tgk wayang ! nkal x ktrang ?? hehe...syira xde lam gmbar sbb die yg tngkap..hehehe,...

Hurmm...byk sgt knangn msa sem 5..kalo sumer ltak under topic nie, bosan lak korang t....kte smbung topic len plak yer =) hik3





No comments:

Post a Comment