Wednesday 10 July 2013

During oliday sem 2 =D

Aku abes sem 2 on may 2013...4 ur information, aku balik bercuti sehari b4 besday aku =)
Erm...kbetulan lak msa tu nak cuti sekolah da...so, bese la..dlam cuti sekolah, abah aku ni suka g jlan2 amek angin smbil rehat lam malaysia ~~ so, cuti 2 minggu ni pn same la....byk tempat yg abah plan nk g...tp mula2 tu ktorang ikut abah g ceramah kt SM Imtiaz kt Besut.....da lpas check in kt imtiaz tu, ktorang kua jlan2 g bukit kluang =) da lame x jlan2 kt c2....cantik pemandangan die...rmai plak psangan pengantin baru tgh posing kt situ..jeles i...hak3 =p

we at bukit kluang =D


haaaa....ni plak msa kt imtiaz...abah suh aku jd 'camerawoman' kt c2...xpsal2 bdak2 tu tanyer aku soklan add math..uishh...mencabar tol..haha

afta settle kt imtiaz tu, abah bwak ktorang g Kuala Trengganu =) stay 1 malam kt c2...so, pusing2 dlu la kan...g shoping ! hehe

afta 1 nite kt trengganu, ktorang gerak g teluk chempedak =) awlnyer nk g jlan2 jew..pastu abah amek hotel kt c2...abah ckap kte g rilex2 dlu...yeay ! siyes cantik gler pemandangan matahari terbit dari c2..ngan batu2 besar...cantik ! n aku baru tao, stp pg akn ade pkerja kutip smpah sepanjang pantai tu...bgsnyer ~~

mesti korang tertanya2 kan..motor besar sape la kt atas tu...hurmm...act, tu motor along sayer ! =) n adik2 pn mula la nk posing ngan motor tu sumer ..layan jela ~~~

Rabbit Fun Land ! baru ku tao yg tman ni betol2 dpan broga...ktorang g sni ngan cik wan n family...bez je lyan adik dina n danish main ngan animals kt c2 =)

ni adik2 sepupu ku yg tersangat la comel ! danish, dina, n rayyan ! 

laz day ! sebelom gerak balik umah...abah tbe2 ckap die teringin nk naik berjaya hills...so, ap lagi ..jom ! =D  so, ktorang pusing2 la kt ats tu...bler da ase agak2 penat, ktorang gerak balik Tumpat ~~~~
penat berjalan but so hepi spend time ngan family ! cuma, ade la yg kurang beznyer...sbb family xcomplete...hurmm..nk wat cne kan, cuti sumer xsame.....xpela, len kali kalo ade rezeki, kte g cuti bertujuh ! ^___^





No comments:

Post a Comment