Tuesday 2 April 2013

MoodY ... MoodY ... MoodY -_-

02 april 2013 - tuesday .....



Dun noe wat happen to me ! tp mood ai ni ase xbrapa nk stabil..dari smlam ag sbnarnyer...ad sumthing yg  mengganggu my mind >_<
ermmm...yg parahnyer...kesian my en naz...asyik kne marah n xdilayan jew...tp die bole plak sbar ngan my kerenah nie....hurmm....awak..i'm so sorry yer......
Aku tao die cba tuk paham n trima aku seadanya...tp....mood aku ni kdg2 teruk sgt....kesian kt die..tp ni klemahan aku..xbole nk kwal perasaan sndiri..senang ikut perasaan !
da dua ary aku layan die acuh xacuh jew..ermm..psal nk g umah cik wan tu, aku 'memberontak' sbb die xdpat g...nape aku sentap sgt ??pdhal bkan die sengaja xnk g...lpas tu la aku mula 'wat hal'...msj die aku byk abaikan...xkol die mcam bese...biler kol, aku marah2 die..nape ngan aku nie ?? sumer yg die ckap xkne di pendengaran aku...
die xsalah pn azzah ! nape hukum die ??? huh ! >_<

perasaan bersalah menguasai diri ! awak....i'm so sorry :'(


En naz....nape awak terlalu sabar ngan saya ??? ermm...awak xterseksa ke layan saya ??? awak xtension ke ngan perangai saya ??? hurmmmmmm -_-
Awak...bkan sy xnk rep msj awak...tp sy xnk susahkan awak.....
Awak...bkan sy xnk kol awak...tp sy xnk awak dgr msalah sy..sy xnk susahkan awak...
Awak...bkan sy xnk jmpa awak...tp sy xnk awak sedey bler tgk saya sedey n tension....
Awak...bkn sy xnk share mslah sy ngan awak....tp sy xnk awak pk kan msalah sy....
Awak....yg sbenarnyer sy rindu awak sgt2 ! sy nk rep msj awak ! sy nk kol n borak ngan awak ! sy nk jmpa awak sgt2 ! sy nk chare n cter sumer jd kt sy ngan awak !
Tp...................................................................saya sayang awak ! saya xnk sy ni susahkan idup awak jew...sy xnk jd beban tuk awak ! sy cba tuk berdikari ! sy cuba tuk jd lbih kuat n tabah !
Awak.....thanx sgt sbb selalu ada ngan saya...selalu sbar ngan kerenah saya...selalu skong saya...
kalau la awak tao ap yg terpendam lam aty saya nie.......hurmmmmm........

hope kesabaran awak tu akan berbalas dgn perkara paling manis dlam idup kite ^___^
thanx for always stay by my side .....

awak......imissyouforever !

No comments:

Post a Comment