Sunday 31 March 2013

Have A Fun Date ^__^

310313 - cantik jgk tarikh ai ni kan ?? ermm...actually, ai ni birthday kwan aku..emy..tp die balik melaka.so, xley gak ah nk kua sambut ngan die....so, aku pn kua dating ngan en.naz...hehehe....semalam da tolak pelawaan die nk kuar...ai ni xsmpai aty dah nk tolak...hehehe...*pdhal dlam aty da rindu gler kt die..hik3 =p

Kitorang g metrokajang..niat aty nk beli adiah tuk kwan aku.....tp pusing pnyer pusing..jlan pnyer jalan...no idea nk beli ap..huhuhu
tgh2 jalan tu, ternampak la 1 kedai..sgt menarik perhatian kami...'kedai pengantin'....haaaaaaa =p
aku pndang en naz smbil senyum2...die pham isyarat aku..die pn ajak msok kdai tu ...waaaaaaa! sgt2 cantik brg2 lam tu...huhuhu...aku tertarik ngan dulang2 hntaran yg pelbagai rupa n warna..sgt menarik n juz nice ! hehe....nk amek gmbar tp ad pkerja die ikut jew kami.msa tu... ase cam kitorang ni tgh plih dulang tuk majlis ktorang t...hik3..mesti akak tu igt ktorang da nk kawen kan..*gatal !
ni gmbar yg aku cilok dari tenet...tp lbih krang same la ngan yg aku tgk kt kdai tu..wane je lain....

mcam kereta labu cinderella kan ??? hehe =)

yg ni plak mcam sangkar burung..cantik kan ?? i like !

Ok....da bosan jalan..ktorang g beli coolblog n aku pn ajak en naz g metropoint plak..cuci mata...hehehe
kt metropoint tu, org mcam rmai semcam lak ai nie...tp xkisah la kan....
tgh2 jlan tu, tbe2 mood hopping dtg ! yeay ! en naz.......jom teman i shopping ! hik3......
so,, aku sempat la shopping 3 brg...skirt..leggings n tshirt....afta dat, jumpa plak adiah tuk mem aku nie .settle ! 
then perot pn da mula lapo...aku ajak en naz g mkan kfc.....tp tnggu kwan aku dlu sbb die pn ngidam nk mkan same..hehehe

dinner plate - sharing is caring =) hik3 =p

Tetengah mkan, lisa ckap die nak beli novel-sebenarnya saya isteri dia-....en naz cdangkan g kdai bku kt seksyen 7...sbb die pnah nmpak bku tu kt c2...so, ktrang pn gerak lg g cari novel ni ...

tp kan..nsb xmenyebelahi kami...novel tu da abes...but, demi novel tu,ktorang pn gerak g warta.pn same.bler tanyer pkerja kt c2, die ckap novel tu tgh laris n xde stok ! huh...frust la jgk....tp, alang2 da smpai, ktang pn decide nk beli belah gne voucher bku...aku pndang n senyum kt en naz..die pham..laju je angguk n g amek bakul...yes ! die blanje...hik3.....
lame jgk la ktrang pilih2 brg n siap kire 1-1..takot lari bajet kan..mlas nk tmbah duit sndri.....aishh...da penat2 pilih nie...aku ajak en naz g bayar....nk tao cter lucu x ??? hmmmmm......msa da letak brg2 tu kt kaunter, aku pn bg la wallet en naz yg ad lam handbag aku....bler die bkak wallet die, muka die berkerut seribu ! aku tnyer la nape....u noe wat ??? die tertinggal IC ! oh no....hak3...aku xtao nk ase ap msa tu..aku gelak je ngan lisa....laz2 mmg xjd ah beli brg tu...cian adik kt kaunter tu..nsb baik die xkire ag...ktorang pn jlan la kuar smbil2 gelak2...aish en naz..mcm2 la....IC pn bole tertinggal..hik3.....tp nsb baik lisa da 'shopping'..so, xde la sia2 sgt ktorang dtg kan....hehe ..........ary pn da nk maghrib, ktrang trus gerak balik ostel =) 
Thanx so much en naz for today ! i'm really hepi ^___^




No comments:

Post a Comment