Saturday 30 March 2013

Our 1st Stage Begin... ^__^ - azzyin-

On 101112 - genap 3 bulan kami berkenalan =)
ermm...mcm2 jd dlam msa 3 bulan nie....most of it adlah saat2  suka ....
dlam 3 bulan ni jgk la kami jd makin rapat....cantik kan tarikh ary nie....10-11-12 .....
mlam tu msa msj, die ajak aku kua keesokannyer....on 11-11-12....
ermm..kbetulan msa tu aku duk sorang2 kt ostel...so, aku pn setuju la nk kua ngan die....

111112 - pg2 die dtg amek aku...ktorang g mkan kt jonhny's alamanda..tempat favorite aku n dia =) then ktorang decide nk g taman botani...actually, aku smbil2 nk rehat n release tension..saje nk tgk tasik n pokok2 yg menghijau...nsib baek die pn spendapat ngan aku...bkan ap, ad boy xsuka tempat mcam tu...bosan katanya....
ktorang pn jlan2 pusing taman tu...ase bez n tenang sgt...tgk budak2 main basikal...air tasik yg tenang..pkok2 plak tumbuh segar jew....
da penat jalan, die ajk duk kt 1 bangku...msa duduk tu, ktrang diam jew,,msing2 lyan perasaan....
Tibe2......die pndang aku aku n gtao nk ckap sumthing....aku wat bodo je.....n slow2 die meluahkan ayat 'keramat' tu....
zupppp!!! ase jantung aku stop jap ! aissshhhhh ! ni betol2 ke mimpi ?????
lame aku diam.....die sabar menanti jwapan aku......da lbih kurang 10-15 min, aku pndang die n senyum....die blas senyum aku.....aku ase die pham kot mksd aku......hihihihi

waahhhhh......aty aku da berbunga sgt2 da ni ! 1st time 'dilamar' depan2 ! weeeehuuuuuuu !!!!!

then aku ajak die date rasmi yg pertama kami kt iceroom bangi =)

permulaan saat bahagia aku dan dia ^_____^

nothim much to say....harap sgt hubungan kami ni direstui oleh semua pihak ..... n doakan kami moga cepat2 naik pelamin.......hik3 
bler da makin dewasa n pkiran da mula matang ni, kmi xpkir da nk couple mcam couple bdak2 yg nk main2 jew...kami mula pk tuk serius dlam perhubungan n selalu doakan moga hubungan kami smpai ke jinjang pelamin...insyaAllah =) 

ni hasil tgn adik angkat aku yg ade kt rusia =) thanx dik ! n i hope 1 day, kami dpat ukir name kami sndri kt atas salji msa g honeymoon  !  insyaAllah ........

AK MOHD NAZRIN <3 NURUL AZZAH - moga cinta kita sentiasa mekar n bertambah n kekal untuk selamanya.....moga hbungan ini direstui Allah, keluarga n kwan2 ^___^
* saya tunggu awak datang untuk ambil saya menjadi yang HALAL untuk awak =)

“We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly. Let’s all practice having a lot more love for self and others… LOVE is a verb… it’s an action in constant motion…. we are either loving or unloving… love starts at home with our family.” – Hanan Bilal  

No comments:

Post a Comment