Thursday 28 March 2013

Starting New Sem =)

22 january 2013 ........
tbe2 kwan2 lame aku kol gtao nk dtg n kuar same2....
KYM..IELA..IEKA..DJOSH..ASMAK...
mcam2 la korang nie ea.....pape pn, xkisah lah...drang ajak kuar dinner n men boling....yg bgsnyer, tbe2 aku kne blanjew...haha...xpelah...demi kwan lame tercinta...hik3 =p
kitorang g mkan ikan bkar kt sg merab....ermm..boleh tahan la mahal harga nyer..huhu..ala...bkan slalu kan...
fta da kenyang makan, kitorang plan nk g men boling kt alamanda......
wah2...da tgh2 malam pn nk men boling.....


geng lame ~~ djosh..iela..ieka..azzah..kymm...

sempat aje nk posing2.....

kymm..asmak..djosh..



bergambar dpan bowling bkan main....mainnyer xpndai sgt pn....hik3

atas eskelator pn nk posing korang nie....hehehe

Da abes main boling, kitorang pn g la abeskan masa kt ats jambatan...smbil2 amek angin, ktorang bercerita kisah masing2...da lame xjumpa kan..byk sgt cter yg nk dishare..hehehe




da dekat kul 12 jgk la drang ntar aku ngan kymm balik ostel..kymm bermalam kt ostel aku....malam tu aku bercerita ngan kymm lak...mcam2 cter aku share....n aku pn ad gtao sal si dia =) 
thanx all dear fren ! hepi sgt dpat luangkan msa n bercerita ngan korang...sgt rindukan zaman sekolh dulu =(
hope len kali kte ad peluang tuk sumer ni ag........ 




No comments:

Post a Comment