Wednesday 9 October 2013

Why I Didn't Choose You !?!

Setiap org ade pengalaman 'couple' even skali...kan...bdak2 zaman skrg pn da pndai bercouple...kt sekolah da gatai...hehehe....tp nk wat cne, skrg ni bdak2 terdedah sgt ngan dunia luar..kalo xtgk,drang baca ..tenet kt ujung jari jew...xley watpe ah....huhu



Same goes to me.....aku pnah cter sal life aku b4 diz...couple ngan sape...bler..kt mane..mcm mane...ptus bler...xkisah lah org da bca or x...ermm....yg pasti, stp kali aku couple tu, ade kisah disebalik stp hbungan tu...dgr cam misteri gler kan...hak3....aku da pnah couple 6 kali ! ENAM KALI ! byk kan...kalo org dgr, mesti ckap, playgurlnyer dier....hurmm..suka aty korang lah..mulut korang kan....
kalo xcouple pn, ade la skandal...kot...huhu....stp kali couple tu jgak, aku yg mtk ptus ngan dorang....kejam x aku?! huhuhu.....
Actually, aku ni jenis yg agak susah la laki nk paham...perangai aku ni pelik sgt kot...tp mlas ah nk cter...aku bkn nk cter sal aku kt cni...nk cter sal hbungan aku sbelom2 nie.....hurmmm...cne ea nk mula....aku terasa nk luah kt cni, ape yg aku ase ngan ex2 aku sbelom nie...n y aku mtk ptus ngan dorang n y aku xpilih dorang.....
tp kan...aku xnk la ckap yg mne perangai cne....aku xla jaat nk burukkan org...cuma,kdg2 tu ase da xtahan sgt nk pendam sorang2...so, kne la luahkan...n cara aku nk luahkan, aku nk tulis kt cni  =)

Aku start couple msa f3...gler muda kan..ngade tol...hurm...couple setaun,ptus..pastu msa f4 setaun,ptus..msa f5 aku single..nk spm kan..konon =p.hak3...afta spm aku xdpt plkn.couple 3 blan..pastu aku masok diploma,couple 2 taun stgh..tu pling lame ah..pastu abes diploma,msa praktikal jap..pastu masa degree, setaun...pastu??mlas nk cter ag...hihihi...

Dari 1st time kuar date....me akan kuarkan duit tuk blanje si dia....da lame2 tu, ase cam terbiasa lak...so, rilex je la kan...nk tanyer org, segan...so, teruskan wat bende yg agk 'xcerdik' tu iaitu blanje kaum adam biler kuar...hurmm...then, aku ni plak jnis manje, so, nk je slalu jumpa...but stp kali kuar tu, mmg aku la yg kne kuarkan blanjew...nk dpat adiah from him ?? blh kire ngan jari bape byk adiah yg aku dpat dari dorang n bape byk adiah yg da aku bg kt dorang..belom kira duit ag...ntah la..aku bole plak cam lembu kne cucuk idung, ikut je kerenah dorang...dorang pnah bg alsan yg dorang student, abes tu, aku ni da keje ke cik abg oit ??? pstu ckap family aku kaya...mmg la family aku kaya..tp abah aku keje tuk family aku, bkan tuk abeskan tuk laki2 cam korang nie....aishhh....tbe2 ase bengang gler..ase dipergunakan sgt lah...tp aku xsedar pn sumer ni smpai la 1 day aku terpaksa story kt kwan baik aku, dorang pn terkejut aku wat sumer tu....
So, konklusinyer, xrugi n mmg plihan betol ah aku tinggalkan korang2 yg slalu hrapkan aku tu...aku bukan boneka...hope dorang akn sedar n xwat mcm yg dorang wat kt aku ni, kt pompuan len...cian kaum hawa ni tao...upenyer da byk aku berhabis pd bnde yg xsepatutnyer >_<

Yang aku paling terasa lak, bler korang berkira ngan aku...kalo kuar, mcm2 korang mtk ngan aku..tp bler smpai besday aku, punyer la ssah korang nk belikan adiah...kalo beli pn, ntah la, brg yg aku ase aku xley nk hargai pn...pastu, smpai kes topup pn nk berkira ngan aku..dah la selama knal, aku yg kne kol korang.smpai bil aku naik..xcerdiknyer aku kan...sorry sbb luahkan sumer ni tp siyes aku sedey sgt2 ngan korang2 yg da 'gunakan' aku selama nie...hope korang jumpa pasangan yg boleh trima korang seadanya n xase menderita  bler ngan korang ~~~

i really hope dat i will fine a real guy dat can make me hepi n appreciate me........







No comments:

Post a Comment