Monday, 30 September 2013

JELEZ !? JELOUS !? >_<

EXBF ! EXGF! EX! X! wat so eva !
sape yg pnah kapel, sah2 la ade sumer tu kan...XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx !!!!!

my probs ??? hurmm...ntah la....nk ckap probs sgt pn xjgak...sbenarnyer, aku ni yg bermasalah kot....gggrrr! xtao nk ckap cne...seribu 1 perasaan !


da mcam reaction da tu...senget tol...hak3.....
ok.1st skali, aku ade msalah ngan ex2 aku...tp aku pn xtao nk explain cne.....xdela..cuma xpham ngan prangai dorang yg kdg2 wat aku ase nk bom sprang2 tu ...huh...tp, abaikan jelah..aku pn da byk kali mtk maaf ngan dorang...sape suh wat hal...bkan salah aku..tp bkan salah dorang gak sbb drang xtao ape salah dorang..k abaikan...

2ndly..aku ade msalah ngan ex 'cik abg' aku >_< masalah cne ?? hurmm...ntah la.....aku ni kuat sgt jelez kot...tp kan..asenyer, sape2 pn akn jelez kalo duk kt tempat aku....
Dier memang cter sumer sal ex die kt aku...yg tu aku ok jew..sbb aku pn mmg nk tao kan...yer la,da kite nk 'idup' ngan die, nk jugak aku tao kisah silam die....then die pn da cter la serba byk sal ex die tu....
hurmmm......dari cter die tu, tipu la aku xase pape kan. JELEZ ?? of kos la....WHY ?? aku pn xtao nape...maybe sbb aku xpnah dpat layanan sebaek n seistimewa mcam yg ex dier dpat dari sorang laki kot ...sedey kn idup aku???huhuhu......
mmg die ade ckap yg die da xnk 'manjakan' buah aty die b4 kawen, so aku xkisah sgt pn sbb aku mmg 'berdikari' pn stp kali kapel b4 diz....so, xterasa pn....
CUMA.....hurmmm.....
aku ase, die xsedar kot die wat sumer tu....wat ape ??? dier selalu sebut sal ex dier...cter sal ex dier..n sometimes, die slalu compare aku ngan ex dier ! yer.mmg aku xsehebat ex dier...ex dier ade btk bdan sorang pompuan..muka bole tahan..study...mmg beza langit bumi la ngan aku..perangai...pndai msak,pndai amek aty org tua,pndai layan dier..rajin...pndai amek aty dier.....
yer.masa die cter pn aku tao yg ex dier mmg hebat n lebih segalanya dari aku....tp.....die kne pk gak perasaan aku...mmg aku xtunjuk sgt aku jelez...hati aku je memberontak ! 
aku mmg jnis jelez melampau n sensitif melampau....xley nk watpe ah...tiap kali die sebut sal ex dier, aty aku ase cam kne siat je....msalahnyer, perlu ke aku ase sumer tu? cam x jew......belom masanya ag kan.....
aishhh......so, da solution?? diam je la kan....biarkan dier trus citer n sebut sal ex dier....compare ex dier ngan aku?? ohhh...yg tu aku paling sentap ! 

igt pesan umi, 'bia org sakitkan aty kiter, jgn kiter sakitkan aty org...insyaAllah,nnti Allah balas bnde yg indah utk kiter' ..thanx UMI =) angah cuba kuatkan aty angah...hope Allah akn bg peluang tuk angah n dier ase bahagia mcm yg org len ase n hrap 1 day die akn sedar yg angah adlah yg terbaik utk die ^_^ 



*SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN ~~~
stay cute azzah ! =D

No comments:

Post a Comment