Sunday 5 May 2013

AzZyIn ^___^

Ermmm....aku xpenah cter sal life aku n en Naz kan......ni ase nk bercerita lak sket sebyk....hihi =)
Kitorang ni nk ckap slalu kuar tu xdela kan...cuma weekend ktorang akn cba jgak curik msa tuk jumpa...da alang2 die dkat ngan aku ni, bek gnekan ksempatan ni tuk jumpa kan....lpas ni die da dpt keje...ntah negeri mane die tecampak t...tnggal la aku sorang2 kt selangor darul ehsan nie....huhu
ok..lupekan yg tu dulu.....nk cter sket nie......

Once upon a time . . . . . on 20 april 2013, En Naz ajak aku kuar.....ermm...actually kitorang xde plan pn nk kuar g ane...so, aku mmg ikut je die...
afta da gerak tu, aku tgk die menuju ke putrajaya...dlam aty mcam da bole agak nk g taman sbb smalam die ad tanyer aku sal taman tu....ermmm......

Kitorang g Taman Saujana Hijau Presint 11, Putrajaya ^___^




Ptg tu ujan trun renyai2..tp jap jew...bsahkan tanah sket, pastu ujan stop...bg peluang tuk kitorang jlan2, bersiar2, amek angin n borak2 =) taman tu cantik sgt...pokok2 kt situ tumbuh sihat menghijau...sejuk mata memandang...membuktikan kuasa Ilahi..berfalsafah plak aku...hehe

sowie la kalo terlebih comeyl ! excited dpt tangkap gmbar ngan pkok2 kt c2..hihihi =p

Mcam2 cter ktorang share...dari msa kecik smpai da kuar sekolah...n die plak cter sal mimpi die...nk tao ?? mne bole...rahsia kami berdua....hik3 
sambil jlan2 tu, sempat pulak la kitorang berposing....hik3
da jlan berdua, xde sape nk amekkan gmbar ktorang...so, cari inisiatif sndri... ltak phone ats pagar, set timer...ngeeeee =)




sweet x kami ??? hik3........cik zaza+en naz.......


No comments:

Post a Comment