Sunday 5 May 2013

Old Frenz Meet =)


On 5 april 13 - yuyu smpai kt TBS dri Batu Pahat...memandangkan xde sape dpat g jemput die, aku pn mtk tlong EN.Naz g amek die kt sane...
6 april 13 - ktorang xg mane2 pn...mlam tu je kuar mkan ngan housemate aku at Austin Steak, Bangi =) 




07 April 2013 - Today aku kuar wif en naz, yuyu, azam n billa….dlam ku 9 lbih, azam smpai dri seremban..die dtg amek aku, en naz n yuyu kt ostel aku…then trus gerak…nk tao kitorang g mne ?? hurmm…mcam2 tempat ktrang g tao…hehe…
1st skali, aku n yuyu janji ngan billa nk jumpa kt kl sentral..then lpas ktrang da smpai n masok parking, si billa kol suh g KLCC…ktrang pn gerak la g KLCC lak…aishh…makan ‘jem’ la dlu sbelum smpai tu…n msa tu jugak la aircond kete azam rosak…berpeluh2 ktorang..tp kejap jew…..da smpai kt KLCC tu, billa terkejut tgk aku dtg ngan en naz n yuyu ngan azam…aishh…bkan main bsing la mulut die marah2 ktrang….hehehe…kitorang mkan kt foodcourt KLCC….smbil mkan tu xpyah ckap la kan…xstop si billa ni berceloteh. Kitorang b’3 bole plak gelak mcam en naz n azam xde kt c2…sowie yer awak…iang sopan sayer..hihihi….
After dat ktrang gerak g Times Square…pusing pnya pusing, kt tingkat 6 bru ad parking..aishh…bkan main tggi da…kitrang xtao nk g lepak kt ane…smpai la tbe2 aku bersuara nk coolblog..so, ktorang pn pusing la 1 TS tu cari coolblog tuk aku =)

yuy-billa-azzah-kami wif collblog =)

kami lam kdai kasut kt TS ^_^



posing lam kete...sbelom ke mines =)

Then afta da puas pusing kt TS, si azam ajak ktorang g Mines plak…mcam2 la die nie…hehehe…..so, ktorang pn gerak la g mines lak….da pusing2 tu, aku terliur tgk jeruk kt c2…yeay ! en naz belikan jeruk betik n manga tuk aku ^___^ kitorang beli 3 baju same kt F.O.S-azzah-yuyu-billa-
Hurmm…bler ary da makin ptg, billa pn nak balik kampus die…ak n en naz pn ke balik…azam ntar aku n en naz ke ostel aku…then die tnggu yuyu siap sbb die akan ntar yuyu g terminal kajang tuk balik kelate =)
Sebenarnyer kan…msa kuar ary ni, aku n en naz musykil sgt ngan yuyu n azam..drang ckap drang classmate, but dri cra drang berborak n azam layan yuyu, aku ase, something wrong somewhere nie …..hurmmmmm…..tp xpela..xnk tuduh korang mcam2 ..moga hepi lah yer =) yuyu, thanx 4 coming n insyaAllah, len kali aku dtg batu pahat lak…hihi =)

No comments:

Post a Comment